Κυριακή 30 Μαρτίου 2025

ΟΛΘ και Βόλος και Λιμάνι !

Η ετεροχρονισμένη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που έβαζε τέλος στη διαμάχη της Goldair με τον ΟΛΘ για το λιμάνι του Βόλου δίνοντας και με τη βούλα το 67% του λιμανιού στην εταιρεία συμφερόντων του Ιβαν Σαββίδη είναι τόσο ακαιρη όσο οι μέχρι τώρα αναποτελεσματικές επενδυτικές κινήσεις του συγκεκριμένου Υπερταμείου με συμμέτοχο το ΤΑΙΠΕΔ και με τον τίτλο  Growthfund!

Εξέχουσα θέση μέσα σε αυτές τις αρνητικές επενδυτικές κινήσεις και σε συνέχεια της πιο πάνω δικαστικής εξέλιξης ειναι η ματαίωση της διαδικασίας εξαγοράς του λιμανιού του Βόλου από τον ΟΛΘ.

Αυτό το δεδομένο έχει προκαλέσει σημαντική ανησυχία στην τοπική αγορά, καθώς οι καθυστερήσεις στην υλοποίηση τέτοιων project δισ. που σταματούν απότομα σίγουρα επηρεάζουν την περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής.

Σύμφωνα μετά και τις ανακοινώσεις της πληγείσας εταιρείας του ΟΛΘ, η οποία θα προσφύγει στη δικαιοσύνη για την μη ολοκλήρωση του διαγωνισμού, γίνονται εκτιμήσεις οτι οι όποιες διαδικασίες για τις όποιες επενδύσεις ακόμη και μεμονωμένα απο το ίδιο το Υπερταμείο θα διαρκέσουν από 2 έως 4 χρόνια, στερώντας πολύτιμες ευκαιρίες για γενικές επενδύσεις αλλά και ειδικές όπως τα σχέδια ανάπτυξης υποδομών στον πολλά υποσχόμενο τομέα, της φιλοξενίας κρουαζιερόπλοιων και όχι μόνον.

Στόχος και επιθυμία των ανθρώπων της τοπικής επιχειρηματικής κοινωνίας δεν είναι άλλος από την άμεση έναρξη των υποσχόμενων επενδύσεων είτε από τον νόμιμο πλέον δικαστικά προτιμητέο επενδυτή ΟΛΘ είτε ακόμη και από το ίδιο το Growthfund !

Δυστυχώς όμως για ακόμη μια φορά λόγω των παλινδρομήσεων του Υπερταμείου η τοπική κοινωνία θα ειναι αυτή που θα ζημιωθεί αφήνοντας να χαθεί μια τεράστια ευκαιρία για άμεσες πραγματικές αποδοτικές στο πέρα του 100% επενδύσεις! 

Σάββατο 22 Μαρτίου 2025

Ανεξέλεγκτοι ραντισμοί στις αγροτικές περιοχές

Μαρία η ανησυχία που αναφέρεις ειναι ανησυχία ολων μας με τη διαφορά οτι εμείς δεν ερχόμαστε σε τόσο άμεση επαφή όπως εσυ και η οικογένειά σου!


Ένα είναι το σίγουρο και δυστυχώς το γνωρίζουμε όλοι μας -κ θύματα και θύτες- οτι οι επιπτώσεις των πρακτικών των πολυεθνικών εταιρειών στην υγεία και το περιβάλλον είναι απόλυτα δεδομένη.

Επίσης γνωρίζουμε πολύ καλά ότι υπάρχουν πολλές εναλλακτικές μέθοδοι καλλιέργειας που μπορούν να μειώσουν την εξάρτηση από χημικά λιπάσματα και φυτοφάρμακα όπως η βιολογική γεωργία και οι πρακτικές της.

Τι γίνεται όμως;

Οι εδώ και πολλά πολλά χρόνια τρόποι καλλιέργειας που περιλαμβάνουν αποκλειστικά τη χρήση χημικών, είναι βαθιά ριζωμένες στις αγροτικές πρακτικές, και οι αγρότες ανησυχούν για την οικονομική τους βιωσιμότητα εάν αλλάξουν τις μεθόδους τους! Αγνοώντας το επιβλαβές αποτυπώματα τους τόσο στη φύση όσο και στην κοινωνία της υπαίθρου μας.

Οι πολυεθνικές εταιρείες το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό και επενδύουν μέσω της ισχυρής τους επιρροής και τα συμφέροντά τους, εμποδίζοντας εμμέσως πλην σαφώς την υιοθέτηση των όποιον (υπαρκτών) βιώσιμων και υγιεινών πρακτικών!

Η προστασία των καταναλωτών και του περιβάλλοντος είναι μονόδρομος και μπορεί να προέλθει τόσο απο τις μέχρι σήμερα άγνωστες κυβερνητικές πολιτικές που δεν ενθαρρύνουν τη βιώσιμη γεωργία, από οργανώσεις που προωθούν την ευαισθητοποίηση όπως η σημερινή δική σου εμπειρική κατάθεση ανησυχίας, από την εκπαίδευση των αγροτών, και τέλος απο την υποστήριξη των καταναλωτών να επιλέγουν βιολογικά και τοπικά προϊόντα χρησιμοποιώντας σύγχρονες φυτικές πρακτικές καθαρισμού αυτών πριν τη βρώση τους.

Εύχομαι η σημερινή δηλωμένη εύστοχη ανησυχία σου να αποτελέσει την αρχή ώστε να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η φωνή όλων μας, απαιτώντας αλλαγές που να αποσκοπούν αποκλειστικά στην προστασία τόσο της δικής μας υγείας όσο και της τοπικής κοινωνίας μας

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025

Ιδιωτική περιουσία Ελλήνων!

Η κατάσταση της ιδιωτικής περιουσίας και την αναδιανομή της στην πατρίδα μας βρίσκεται σε περιδίνηση. Δεν πρέπει να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας αλλά να συζητάμε και να αναδεικνύουμε τέτοια κοινωνικά και οικονομικά θέματα, καθώς αυτά είτε άμεσα είτε έμμεσα επηρεάζουν την καθημερινότητα καθώς και το μέλλον της συνοχής της κοινωνίας μας.

Η ΝΙΚΗ, η μόνη παράταξη που εκπροσωπεί επάξια την Ελληνική κοινωνία έχει αναλάβει τον ρόλο ανάδειξης αυτής της ανησυχίας και προσπαθεί να ανοίξει δημόσια συζήτηση και να ενημερώσει γύρω από αυτό το θέμα με σκοπό και μόνο την προώθηση πολιτικών που θα διασφαλίσουν τα δικαιώματα των Ελλήνων πολιτών.

Είναι σημαντικό να συμμετέχουμε και να αναδημοσιεύουμε αυτού του είδους τις συζητήσεις και προτάσεις και να εκφράζουμε άφοβα την άποψή μας, ώστε να διασφαλίσουμε ακέραια το καλύτερο μέλλον για την Ελληνίδα και τον Έλληνα. 

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025

Η τέχνη της εθνικής Πινακοθήκης!

Η τέχνη συχνά έχει ως στόχο να προκαλέσει σκέψεις, συναισθήματα ή ακόμα και αντιπαραθέσεις, και αυτό μπορεί να μην είναι κατανοητό από όλους.

Ο κος Παπαδόπουλος είναι ενας από τους μεγαλύτερους θωρακοκαρδιοχειρουργους που εχει βοηθήσει δεκάδες συνανθρώπους μας.

Πολλοί καλλιτέχνες εκμεταλλευόμενοι την απαθής στάση της δήθεν κυβέρνησης των Ελλήνων, πιστεύουν ότι η τέχνη πρέπει να είναι ελεύθερη και να εξερευνά όλα τα θέματα, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της Μέγα Πίστεως του Έθνους μας!

Αυτές οι Εκθέσεις "ειδικής" θεματολογίας θα πρέπει να έχουν θέση σε ιδιωτικές και μόνο συλλογές, για λίγους και δήθεν Προοδευτικούς και όχι στην Εθνική Πινακοθήκη που ένα είναι το μέλημά της, να εκπροσωπεί τη προάσπιση του Εθνικού ιδεώδες.

Το χειρότερο μάλιστα ειναι οτι αυτα τα "εκθ αίματα" ηταν εκει και τα έβλεπαν οι ευαίσθητες ψιχουλες των μικρών παιδιών μας, του δημοτικού, που κατά εκατοντάδες επισκέπτονται ως εκπαιδευτική εκδρομή την Πινακοθήκη μας!

Δυστυχώς τέτοιες Εκθέσεις δεν κατανοούν τις διαφορετικές οπτικές και τις ευαισθησίες που εχει η πλειονότητα των Ελλήνων Ορθοδόξων Χριστιανών!

Δυστυχώς λυπάμαι που κάποιοι εν έτη 2025 όπως ο κος Παπαδόπουλος αλλά και εκατομμύρια Ελλήνων υπερασπίζονται τα αυτονόητα όπως αυτά της Δικαιοσύνης, της Αλήθειας και της Ορθόδοξης Πίστης! 

Τρίτη 4 Μαρτίου 2025

Το τέλος των Εκπτώσεων!

Η κατάργηση των προσφορών και η επερχόμενη αποδελτίωση σε καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να έχει αρκετές επιπτώσεις, τόσο στους καταναλωτές όσο και στις επιχειρήσεις.


Οι καταναλωτές θα έχουν να αντιμετωπίσουν κατά 1ον πολύ περισσότερα αυξημένα Κόστη και διότι χωρίς προσφορές  θα χρειαστεί να πληρώνουν τις κανονικές τιμές, γεγονός που θα οδηγήσει μαθηματικά σε αύξηση του κόστους ζωής τους!

Επίσης θα έχουν μειωμένη επιλογή και εναλλακτική απέναντι σε προϊόντα ίδιου σκοπού καθώς οι προσφορές είναι αυτές που συχνά ενθαρρύνουν την αγορά παρόμοιων προϊόντων που διαφορετικά δεν θα εξετάζονταν από την πλευρά τους.

Ακόμη θα μιλάμε για αλλαγή καταναλωτικής συμπεριφοράς! Οι καταναλωτές θα αλλάξουν τις αγοραστικές τους συνήθειες, αναζητώντας εναλλακτικές λύσεις ή προϊόντα που προσφέρουν σε αυτούς δυστυχώς χαμηλότερη ποιότητα. 

Τέλος, λόγω της παρατεταμένης επί 15ετιας εφαρμογής αυστηρής λιτότητας από την κυβέρνηση πολλοί καταναλωτές θα έχουν περιορισμένη πρόσβαση σε προϊόντα καθώς και σε υπηρεσίες δυσχεραίνοντας ακόμη περισσότερο την ήδη επιβαρυμένη ποιότητα της ζωής τους.

Δυστυχώς μετά τους καταναλωτές ο επόμενος κλάδος που θα πληγεί είναι ο Επιχειρηματικός.

Οι επιχειρήσεις σίγουρα θα παρατηρήσουν μείωση στις πωλήσεις τους, καθώς οι καταναλωτές μπορεί να είναι λιγότερο διατεθειμένοι να αγοράσουν χωρίς προσφορές.

Θα προχωρήσουν σε ακόμη μεγαλύτερες αλλαγές στη Στρατηγική Μάρκετινγκ που ασκούν αυξάνοντας έμμεσα το κόστος πώλησης των προϊόντων τους και των υπηρεσιών τους.

Θα δημιουργηθεί ένας αυξημένος ανταγωνισμός που στις περισσότερες φορές θα μετατραπεί σε αθέμιτο καθώς οι επιχειρήσεις με αυξημένο αποθεματικό θα μπορούν να "στραγγαλίσουν" μικρότερες εταιρείες που λόγω της έλλειψης ενεργητικού δεν θα μπορούν να τις ακολουθήσουν οδηγώντάς τες, σε αφανισμό!

Το τελευταίο και πιο σημαντικό που θα υποστεί τις αρνητικές επιπτώσεις είναι η ίδια η Αγορά και αυτό διότι κατά

1ον. Η συνολική οικονομική δραστηριότητα μπορεί να επηρεαστεί, καθώς οι καταναλωτές θα είναι πιο προσεκτικοί στις δαπάνες τους.

2ον. Θα υπάρξουν επιπτώσεις στην Ανάπτυξη και την Καινοτομία. Οι επιχειρήσεις θα αναγκαστούν να επενδύσουν περισσότερους πόρους στην καινοτομία και την ανάπτυξη νέων προϊόντων για να διατηρήσουν την πελατεία τους.

3ον. Η κατάργηση προσφορών μπορεί να οδηγήσει σε νέες τάσεις, όπως η αναζήτηση πιο βιώσιμων ή ηθικών πρακτικών κατανάλωσης προϊόντων όπως αυτής της ανταλλακτικής οικονομίας ( 1λτ γάλα = 6τεμ αυγά κ.ο.κ)

Συνολικά ενα ειναι το συμπέρασμα που θα προκύψει από τη κατάργηση των προσφορών και την αποδελτίωση και δεν είναι άλλο απο τις αλυσιδωτές και συνεχόμενες επιπτώσεις που θα επηρεάσουν συθέμελα την ευρύτερη, αδύναμη, Ελληνική (και ήδη εδώ και πολλά χρόνια) μη παραγωγική οικονομία.

Απάντηση σε καλοπροαίρετο !

Το θέμα μας είναι αυτό ακριβώς που εμμέσως αναφέρεις στο ερώτημά σου και δεν είναι άλλο απο την μη
ύπαρξη ( μέχρι και σήμερα απο το υπουργείο ανάπτυξης ) αξιόπιστων και διαφανών πληροφοριών για τη διαμόρφωση των τιμών των προϊόντων!

Ένα απλό παράδειγμα: Γνωρίζεται οτι στις τελικές τιμες ενός προϊόντος σημαντικό επιβαρυντικό ρόλο παίζουν τα κόστη Μάρκετινγκ και γενικά διαφήμισης; Απο 5% εως 35% ! Τέτοιου είδους κρίσιμες ενημερώσεις περιμένουν οι καταναλωτές ωστε να κάνουν την επιλογή και κατά επέκταση τις συγκρίσεις με βάση την ποιότητα του προς κατανάλωση προϊόντος και όχι αποκλειστικά και μόνο απο την αναρτημένη τιμή πώλησης του!
Μόνον μέσω της διαφάνειας οι προσφορές θα είναι πιο σαφείς και ακριβείς και οι καταναλωτές θα μπορούν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις και να επιλέγουν τα προϊόντα που πραγματικά ανταγωνίζονται σε ποιότητα και τιμή!